Mala dela su velika stvar: 15 tona namirnica korisnicima Crvenog krsta i oprema narodnim kuhinjama

    0
    Lidl Srbija

    U zajedničkoj humanitarnoj akciji Crvenog krsta Srbije i kompanije Lidl Srbija, „Mala dela su velika stvar“, potrošači iz 26 zajednica širom Srbije prikupili su 15 tona namirnica u svim Lidlovim prodavnicama. Proizvodi su dostavljeni lokalnim organizacijama Crvenog krsta Srbija, koje su ih rasporedile prema potrebama, a na ovaj način pomoć je dobilo 1780 porodica i više od 5100 pojedinaca.

    Kompanija Lidl Srbija je dodatno, u znak zahvalnosti za doprinos potrošača ostvarenju ovog plemenitog cilja, izdvojila finansijska sredstva za opremanje 20 narodnih kuhinja i donirala neophodne rashladne uređaje.

    Prema potrebama koje je odredio Crveni krst Srbije, u čijoj su nadležnosti narodne kuhinje, ova oprema dodeljena je narodnim kuhinjama u Aranđelovcu, Ćupriji, Kovinu, Lučanima, Malom Zvorniku, Jagodini, Gornjem Milanovcu, Užicu, Medveđi, Subotici, Požegi, Malom Iđošu, Priboju, Prijepolju, Svrljigu, Gadžinom Hanu, Kuršumliji, Majdanpeku i Vladimircima.

    U skladu sa održivim poslovanjem „Za bolje sutra“, kompanija Lidl Srbija nastaviće da osluškuje potrebe pripadnika osetljivih društvenih grupa i svih onih kojima je pomoć neophodna.

     „Za bolje sutra“

    Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Za bolje sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje. Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.