Komentar Kineske medijske grupe: Kineski novogodišnji „račun“ od 820 milijardi svedoči o ekonomskoj vitalnosti

0
Foto: CRI

Prema podacima Ministarstvo trgovine Kine, potrošnja u Kiniimala je „dobar početak“ tokom Prolećnog praznika ove godine.Zarada ključnih maloprodajnih i ugostiteljskih preduzeća širom zemlje iznosila je približno 821 milijardu juana, odnosno oko 117,3 milijarde dolara, što je porast od 28,7 odsto u odnosu na isti period prošle godine, piše Kineski međunarodni radio na srpskom.

U poređenju sa prethodnim godinama, potrošnja tokom Kineske nove godine pokazala je mnogo novih karakteristika.

Pandemija je ubrzala mrežnu i oflajn integraciju maloprodajne industrije. Stotine miliona Kineza odustalo je od povratka kući za Novu godinu, radi prevencije i kontrole epidemije, što je jedan odvažnih faktora povećane potrošnje na mreži.

Trend unapređenja kvaliteta potrošnje u Kini postaje sve očigledniji.

Nova potrošnja poput prilagođene potrošnje, iskustvene potrošnje i pametne potrošnje takođe je postala vrhunac potrošnje tokom Prolećnog festivala ove godine. Postepeno unapređenje potrošnje tokom Prolećnog festivala pokazuje da su životi Kineza sve bolji i bolji.

Više od 1,4 milijarde Kineza, koji teže boljem životu, snažna su pokretačka snaga kineske ekonomije. Prosperitetna potrošnja tokom Prolećnog praznika 2021. godine dalje pokazuje da je kinesko potrošačko tržište ne samo ogromnog obima, već ima i veći potencijal. Ovo ne samo da pruža važnu podršku Kini da uđe u novu fazu razvoja i izgradi novi obrazac razvoja, to je takođe dobra vest za globalnu ekonomiju. Inostrana preduzeća, koja razumeju kinesko tržište i znaju preferencije kineskih potrošača, imaju šansu da dobro zarade.